Tekintettel arra, hogy az utóbbi időben megsokszorozódott a kiszállított nagyméretű televízióknál észlelt sérülések száma, kérjük Önöket, hogy a zökkenőmentes kárügyintézés érdekében az alábbi pontok szerint járjanak el az átvétel során.
- Minden egyes átvételnél győződjenek meg a külső csomagolás sértetlenségéről. Tekintettel a televíziók sérülékenységére, a csomagoláson lévő legkisebb deformáció is utalhat belső sérülésre. Tipikus sérülések a dobozon: beszakadás, nyomódás, sarokrész ütődése, zúzódás, stb. A lenti képek az ilyen, tipikus sérülések beazonosítását segítik.(Nagyfelbontású minta fotók)
- Amennyiben a fent leírt bármelyik tipikus sérülést, vagy bármilyen más jellegű külső sérülést, vagy arra utaló gyanús jelet észlelnek, kérjük, minden esetben vegyenek fel jegyzőkönyvet a futár jelenlétében, és dokumentálják a sérülést fényképekkel is.
A futárnál minden esetben van jegyzőkönyv, és külső sérülés esetén minden esetben köteles megvárni a jegyzőkönyv felvételét. Ezekben az esetekben lehetőség van a csomag kibontására is.
- Kérjük, hogy a jegyzőkönyvet, valamint a sérült csomagolásról, termékről készült fényképeket az átvételtől számított 1 munkanapon juttassák el a feladónak a logisztika@depocentrum.hu email címre.
- Jegyzőkönyv hiányában, illetőleg hiányosan, vagy az átvételtől számított 1 munkanapon túl megküldött jegyzőkönyv (ideértve a fényképeket is) esetén a sérült csomag tartalmára vonatkozó kártérítési, illetőleg hibás teljesítésből eredő egyéb igényt nem tudunk elfogadni, és vélelmezzük, hogy az áru hibája vagy hiányossága a teljesítést (átvételt) követően keletkezett.
- A 4. pont szerinti esetben, az ott meghatározottakon túlmenően – a fogyasztói szerződések kivételével – mindennemű kártérítési felelősségünket és hibás teljesítésből eredő egyéb kötelezettségünket kizárjuk, függetlenül attól, hogy az áru hibája vagy hiányossága milyen okból keletkezett.