Házhozszállítás

A kiszállítás díjai:
  • Budapestre saját autóval, utalásos számla esetén

  • "FUTÁR 14" házhozszállítás: Vidékre, Budapestre 24 órán belül*, 13:30-ig leadott rendelés esetén

  • "FUTÁR 17" házhozszállítás: Vidékre, Budapestre EXPRESSZ 24 órán belül*, 13:30-16:30-ig, pénteken 13:30-16:00-ig leadott rendelés esetén:

Utánvétes szállítmányok esetén mind az Express One Hungary Kft.(Trans-O-Flex), mind a Trans-Pack Logisztika Kft. bruttó 1.000.000 Forintban szabja meg a felső értékhatárt (címenként, nem számlánként!).

Kérjük Tisztelt Viszonteladóinkat, hogy amennyiben rendelésük bruttó összege ezt meghaladja, vegyék figyelembe, hogy az árut előre utalásos számlára tudjuk csak kiállítani. Ilyen esetekben árut kiadni/kiszállítani kizárólag a számla végösszegének folyószámlánkra beérkezése után áll módunkban, banki bizonylat megküldése nem elégséges.

*A raklapos termékek kiszállításának a határidejét 24-72 órás feldolgozással tudjuk vállalni.

Garanciális termék kiszállítás:

A Partnereinknek amennyiben van házhozszállítással kiküldendő aktuális számlájuk, ingyen kérhetik a szerviz által kiírt garanciális termékeik kiszállítását is a számlával együtt.

Garanciális termék visszaküldés:

Házhozszállításos rendelés kiszállításának átvételekor lehetőség van ingyen visszaküldeni a szervizbe bevizsgálásra a hibás termék(ek)et.
A weboldalon a „szerviz” menüpont alatt kell lekérdezni, és lejelenteni a visszaküldendő termék(ek)et.
Amennyiben a lejelentés sikertelen kérjük a weboldalról letöltött RMA nyomtatványt kitöltve a szerviz@iris.hu e-mail címre elküldeni. és a visszakapott RMA számot a csomagba beletenni.
A visszaküldésnél kérjük a csomagoláson feltüntetni a visszaküldő cég nevét.

Kártérítési igény leadás:

Sérült küldemény esetében a helyszínen felvételre kerül a "Kár és hiányfelvételi jegyzőkönyv", a címzett és a kézbesítő futár aláírásával, melynek 1 példánya a címzettnél marad.

A Kártérítési igény elfogadásához kérnénk Partnereinket ennek másolatát felénk eljuttatni, ennek hiányában nem tudjuk elfogadni a kárigényt.

Házhozszállítás esetén a csomag kézbesítése a felvételt követő munkanapon a munkaidő végéig (18 óráig) történik.*